Igorlea: leire narbaiza arizmendi <txarg...@gmail.com>
Data: 29/01/2019 02:05 (GMT+07:00)
Nori: Eibartarrak zerrenda <eibartarrak@postaria.com>
Gaia: Re: [eibar] bababaltza eta gindillia

KOntua da, neretako baba baltzak ez dira hórrek, gurian baba baltzak babak
dira, hemenguak bertakuak, gaztalaniazko "habas".
Eta baba gorrixak (erretratukuak gurian baba gorrixak dira) ez dira jan
gindillekin, nik hori menuko tabernetan ikusi neban lehenenengoz,
Eta gindillak jaten dira, e? Nahiko riojanuak gara alde horretatik :-)
leire, riojania

Hau idatzi du Oier Gorosabel Larrañaga
(txikill...@eibar.org<mailto:txikill...@eibar.org>) erabiltzaileak (2019 urt.
28, al. (17:24)):
Reflexiño kulinarixo honen harira
https://eibar.org/blogak/orakulua/etl-akoatl-chili-aka-bababaltza-sakramentuekin-eta-gindillekin
galdera bat eibarnautei. Zuen etxietan normala da bababaltza gindillekin
jatia?

--
***
Oier Gorosabel Larrañaga