Aupa Eneko!
Bai, hemen gabiltzan Josu Garate eta neu Kezka dantza taldekoak gara. Justu
asteburu honetan Belgikan izan gara, Anberesen (
https://dantzan.eus/kidea/kezka/anberesen-arrateko-ezpata-dantza ), eta
aipatutako data horietan ezinezkoa zaigu inora joatea hemen bertan
emanaldiak hitzartuta baititugu. Baina etorkizunerako kontaktua pozik
izango genuke Leanne Barbo-rekin. Honako hau da dantza taldearen emaila:
ke...@dantzan.com
Ondo segi!
oier.