Marcin Kozioł napisał(a):
> Mi wydaje sie ze najlepsze do tego byloby wiki. Moznaby wrzucac kody
> skryptow z opisem dzialania (zeby potem nie bylo lawiny maili na liste
> "przerabiam sobie skrypt do losowania koloru wypowiedzi, kto mi powie
> co robi 1527. linijka?"). Moznaby tez konsultowac skrypty, dodawac
> nowe funkcje do juz powstalych...

Ze zrobieniem tego ani tym bardziej z hostingiem w moim przypadku nie
ma żadnego problemu, zastanawiałem się tylko czy to ma sens, ale widzę
bardzo spore zainteresowanie :) (8 postów w parę godzin to się rzadko
zdarza na ekg-users :P )

Tak jak napisał speedy - jeżeli znajdzie się ktoś, kto podejmie się
zrobienia tego, to zasoby się znajdą. Z dodaniem linka na stronę ekg
też nie będzie problemu.

Link by był b. przydatny
Natomiast jeżeli ktoś ma po prostu jakiś skrypt albo inny kawałek kodu,
przydatny przy ekg, to może lepiej byłoby go po prostu wrzucić do katalogu
contrib/ w tarballu ekg? Tak samo z motywami (themes)...

Możliwe że było by tam za dużo rzeczy i może za mało dokumentacji, no
i co najważniejsze, nie było by społeczności, tylko katalog :) i
pewnie jak już wspomniano dużo pytań...

A może by jakieś forum postawić??