Witam.

Możliwe, że ten temat był już wałkowany, ale nie trafiłem na niego w
archiwum. Przyznam też bez bicia, że nie szukałem zbyt dokładnie. (;

O co mi dokładniej chodzi? Jak w temacie. Rozmowa jest rozbijana na
dwa (lub więcej, w zależności od ilości osób biorących udział) logi.
Jest to, delikatnie mówiąc, niewygodne. Za nic nie da się potem skleić
rozmowy w całość. Pół biedy gdyby było to jakoś oznaczane lub np.
tworzyłby się plik 1234-3876-9922 (numerki biorących udział) lub,
jeszcze inaczej, doklajałoby gdzieś w logach #nazwa_konferencji.

Wtedy można by sobie napisać jakiś mały skrypcik, który by wyłapał tak
oznaczone logi i je posklejał.

Czy są jakieś plany co do tego? Nie wiem jak dużo osób korzysta z
konferencji, ja to robię często i jest to *bardzo* niewygodne (pod wzg.
logów oczywiście).

Pzdr,
Piotr Szymaniak.
--
Chyba  musze  juz wracac do sklepu.  Kelly jest w porzadku,  ale czasem
potrafi  zupelnie sie wylaczyc.  I do tego nie wierzy w cos takiego jak