Nie nie, chodziło dokładnie o to, co Łukasz wskazał - czyli odczyt komend do
wykonania z wskazanego pliku/strumienia - i co oczywiście działa ;-)

Śledzenie w drugą stronę już sobie rozwiązałem prostym daemonem w bash'u
który skanuje plik history ;-)

--
Pozdrawiam, Bartosz "BTM" Szczeciński
H: http://anfo.pl , http://ddrpl.com