reconnect nie pomaga tak sprawnie jak /disconect i po jakiś 5-6 sekundach
/connect, bo reconnect najczesciej wbija na ten sam serwer.
Z tego co zauważyłem, to po przenosinach na inne serwery zdarza się im tak -
że nie mają komunikacji pomiędzy użytkownikami z jednego i z drugiego.
Czasem mam tak - że nie mam kilka osób na gg, wysyłam wiadomość do osoby
która wiem, że jest dostępna, a ta wiadomość nie dochodzi. Po reconnekcie do
innego serwera okazuje się, że mam dostępne zupełnie inne osoby.
A tak BTW, to kto jeszcze dostaje:
00:34 .-- Wiadomość systemowa --- -- -
00:34 | <HTML> .... itd

Pozdrawiam,
Marcin Rybak
http://marti.dimerge.net/

13-04-08, Quest <[EMAIL PROTECTED]> napisał(a):

> U mnie takze pomaga ale chyba nie o to chodzi:)
> i czasami trzeba ze 3 reconnecty zrobic :)
> Ciekawe co producent gg znow naknocil :)
> heh
>
> --
> Quest

Odpowiedź listem elektroniczym