Czesc

04-03-09, Maciej Kwasniak <mk3...@wp.pl> napisaƂ(a):
> Czy jest mozliwosc ustawienia jakiejs blokady, aby nie dalo sie uruchomic
> kilka procesow EKG ? Mam skrypt ktory mi podnosi screen ekg jezeli go nie
> znajduje, ale niekiedy podnosi mi kilka sesji EKG co jest klopotliwe. Chyba
> ze ktos ma rozwiazanie aby ekg po restarcie samo wstalo i tylko w 1 sesji na
> usera.

Opcji jest kilka :-)

Ja odpalam gg z -c (rurka nazwana), a skrypt odpalajacy sprawdza
najpierw, czy istnieje odpowiedni plik - jezeli nie, to ekg startuje.
Problem jest, jezeli ekg padnie. Wtedy trzeba skasowac plik.

Mozna tez jakos grepowac procesy. Na Solarisie moze pomoc takie cos
(na Linuksie nie pamietam):
pgrep -u $USER ekg

Pozdrawiam
Piotr 'GhosT' Wydrych (GhosT = duch = spiritus ;-) )
--
Piotr 'GhosT' Wydrych .............................. http://wydrych.net/

A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?