  From: Enrique Iglesias Osuna
  To: electron.libre@ml.free.fr
  Sent: Tuesday, October 24, 2006 3:00 PM
  Subject: [electron.libre] Reponse de Feigao edf 55 mm

  Salut a tous,
  Manu, je viens de recevoir une reponse de feigao suite a ta question:
  Je vous retransmet le message en totalitee.
  Il vient acompagne de 1 pdf (manuel du fg10A, le controleur)+ 1 photo du fg120
  + une du pack qu'ils ont, du moteur+controleur...qui ne passeront pas sur la
  liste, donc dispo a qui est interesse sur demande!
  ---------------------
  Thanks for your email.Please let me know the flight weight for your A10 model
  plane. 120 size motor may good for your applications. We also available to
  provide our 10A ESC special design for our 120 size motor.
  Any further questions ro comments, please feel free to contact us.

  Regards,

  Alex Cai

  Marketing Manager
  FEIGAO Electric Motors Co., Ltd.