Opa Alessandro, aparentemente ele é bacana mesmo :)

Só que, tentei criar uma conta e...

Join the beta!

*The beta period for Lovely Charts is now over, thanks a lot all for your
help and fantastic feedback. We are currently bringing the last finishing
touches to our product before launch, which should be happening pretty soon,
please stay tuned for it !*

Ele é na base de convite???

--
Atenciosamente, Pergentino Araújo.