Valeu Mário!

Bem que podiam implementar o valor default do Number como null

Data type

Default value

Boolean

false

int

0

Number

NaN

Object

null

String

null

uint

0

Not declared (equivalent to type annotation *)

undefined

All other classes, including user-defined classes.

null

Data type

[...]

Vou ver o que posso implementar por aqui!

Atenciosamente,
Rodrigo Valentim