Narazil jsem na problém měřítka zobrazení ve vestavěném HTML
prohlížeči. Pokud se používá nativní rozlišení obrazovky, je měřítko
stejné, jako u ostatních prohlížečů (používám Firefox). Jenže u
nových noťasů už není rozlišení 1366x768, jak dříve bývalo zvykem, ale
1920x1080 jako u velkých monitorů. Je tam (kdesi v nastavení obrazovky)
implicitně nastavené zvětšení, aby se to chovalo jako monitor 1366x768.
Firefox si tohle nastavení asi přečte, protože velikost textu i šířka
stránky tomu odpovídá. Vestavěný prohlížeč v Pspadu se sice dá
kolečkem myši + Ctrl nastavit na požadované zvětšení 1,5, ale po
opětném spuštění programu je tam zase původní měřítko.

Dá se nastavení měřítka někde uložit? Uložení nastavení Pspadu jsem
nikde nenašel.

--
<https://forum.pspad.com/read.php?1,76580,76580>
PSPad freeware editor https://www.pspad.com