Zdravím.
Když při editaci CSS napíšu vlastnost + ":" a takto, s kurzorem za
dvojtečkou, stisknu Shift + mezeru (což se při rychlém psaní stává často
- a nejenom mně), tak PSPad po vložení hodnoty vlastnost zmrší tím, že
zduplikuje její první písmeno (např. z "color" udělá "ccolor", "margin"
--> "mmargin", atd.). Pokud si tohoto nevšimnu, nebo nevím, že PSPad tuhle
chybu dělá, tak mi navíc přidělává práci při hledání chyb.
Když ve stejné situaci stisknu Escape, PSPad mi vlastnost (nelogicky a
bezdůvodně) smázne a nechá jen první písmeno.

Díky za případnou opravu v příští verzi!

--
<https://forum.pspad.com/read.php?1,77079,77079>
PSPad freeware editor https://www.pspad.com

Odpovedet emailem