ahojte, ak sa v novej verzii 5.0.7 (775) pokusim otvorit napr .php subory ktore
boli povodne kodovane pod ANSI CE 1250 tak ich tato nova verzia nedokaze
identifikovat kedze sa ich snazi natvrdo otvorit ako UTF-8 no BOM

skusal som si nstavit inu vychodziu hodnotu kodovania ale to mi vsetky subory
otvaraju ako ANSI CE 1250, aj novo vytvorene a to zas nechcem

starsia verzia 5.0.6 (589) funguje OK, vzdy si kazdy subor preveri a podla
kodovania si ho otvori tak aby bol citatelny, da sa lahko ulozit pod inym
kodovanim a nove subory sa automaticky vytvaraju ako UTF-8

je to bug alebo fakt chceny stav aby si clovek musel vsetky vestit v akom su
formate a subory prekonvertovavat? potom ako PSPAD vyhlasi chybu pri otvarani
suboru ze obsahuje chybne UTF-8 kodovaie ze ho aj napriek tomu chcem zmenit mam
akoze co spravit? + zobrazuje zbytocne otravnu hlasku ak clovek otvara x suborov
naraz musi drzat enter nech to vsetko pootvara so zlym kodovaim...

nemohlo to ostat bezproblmove tak ako to bolo?

btw ak dam subor neotvorit vyhodi chybovu hlasku ze subor nemohol byt otvoreny
ale ajstak ho otvori ako cisty prazdny dokument...

dakujem

--
<https://forum.pspad.com/read.php?4,78218,78218>
PSPad freeware editor https://www.pspad.com