pspad:
OK. Pokud by byly nějaké nejasnosti s významem ikonky, jsem k
dispozici.--------------------------------------------------------------------------------

Mne sa tiez prilis nepacia tie ikony, PSPad 32 ani Silk 24 a ostatne su prilis
male.

Mne osobne to prilis nevadi, ale velka cast uzivatelov sa rozhoduje aj podla
vzhladu a tie ikony ich mozu odradit hned na zaciatku.

Ja nepouzivam vsetky funkcie programu, ale niektore mi pridu tiez neintuitivne,
napr. "play recorder macro" ma ikonu okuliare / bryle, preco nie klasicku ikonu
pre "play", modry trojuholnik? Prave ikonu trojuholnika pouziva funkcia "open
active file in external program", ale pre "open" existuje standardna ikona.
Taktiez "replace text" ma v ikone pismena "A -> Z", to skor posobi, ako by to
bolo usporiadanie. Zrejme by sa podobnych prikladov dalo najst viac, urcite by
sa to dalo vylepsit.

Viacero programov pouziva ikony "Flat Pro 2017" od Axialis, myslim ze aj
LibreOffice, z coho by sa dalo vychadzat. Pisali ste, ze pouzivate IconWorkShop
- ten od Axialis? Spominany balik ikon je sice plateny, ale casto su rozne akcie
50% a pod., tak mozno by to stalo za zvazenie, nativne velkosti su vo
velkostiach 16, 32, 64 a tiez vacsie, ale tieto velkosti by mali stacit pre
starsie aj novsie monitory.

Axialis ma aj bezplatny program IconGenerator, kde je mozne vytvarat a spajat
ikony z roznych balikov, je to celkom jednoduche, je mozne si to vyskusat aj s
nezaplatenymi balikmi ikon, iba pre pouzitie v programe je potrebna licencia. Ak
by bolo potrebne, je potom este mozne upravit vytvorene ikony v IconWorkShop.

V programe IconGenerator je aj bezplatny balik s ikonami od Google, ktore nie su
tak pekne, ale su zadarmo a daju sa vytvarat v danom programe, pouzivat aj rozne
farby.

PSPad nema prilis vela ikon, tak by mozno stalo za to vytvorit nejake nove
ikony.

--
<https://forum.pspad.com/read.php?1,77776,78342>
PSPad freeware editor https://www.pspad.com