Slahsdot`ta gezinirken NetBSD altinda cluster kurulu hakkinda bir mailing
list buldum.Freebsd degil fakat sanirim ordaki arkadaslar da sorunu olanlara
yardim edebilirler.

From: Omer Faruk Sen [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Thursday, October 30, 2003 3:49 PM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: [freebsd] Re: FreeBSD Cluster

Ben boyle birsey demedim. Belki Linux'e gore daha az imkanlara sahipsiniz
demis olabilirim. www.linux-ha.org taki yazilim (heartbeat) artik freebsd'te

derlenip kurulabiliyor. Ona bir bakin. Ayrica freebsd icin parali cluster
yazilimlari da var.

Engin  O. writes:

> Merhaba ;
>
> Freebsd ile cluster uygulamasi yapilabilir mi? yanlis animsamiyorsam
> Omer Faruk Bey'in bir seminerinde FreeBSD ile clustur yapilamaz dedigini
hatirlar gibiyim.. bu mumkun mudur ya daornegi varmi acaba ?

> http://www.enderunix.org/documents/high_availabilty.html
>
> buradaki dokuman bir linux uygulamasi diye basliyor cunku
>
> saygilar

Omer Faruk Sen
http://www.EnderUNIX.ORG
Software Development Team @ Turkey