yok zaten freebsd yi kurarken kurmadım kde yi
kurulumdan sonra cvsup yapıp ports ları guncelleyip
/usr/ports altından kurdum kde yi
zaten sisteme bir ilginclik var freetype 1.5 kurulu
sistem /stand/sysinstall dan ne kurmaya kalkarsam
freetype 1.4 kurmaya calısıyor sistem neden guncel
paketlerin kurulu oldgunun  farkında degil ki ?

--- Ozdemircili Ozgur Civ 425 ABS/SGST