From: Mesut GÜLNAZ [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Monday, December 01, 2003 12:14 PM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: [freebsd] qmail

qmail 1.03 ü kurdum!
verdiğiniz patch linki qmail 1.0.12 için
yinede uygulamalı mıyım?
ve qmail stable diye birşey bulamadım. vpopmail-stable gibi qmail-stable
diye bir port daha mı var yoksa?

elle kurduğumda da aynı hatayı aldım!

hala halledemedim.

ve verdiğiniz google search link i ise çalışmadı yani birşey bulamadı

teşekkürler.

kolay gelsin!

Qmail stable port`unu mu kullandiniz?
Ben de birkac arastirmadan sonra bir patch bulabildim:
http://www.mail-archive.com/[EMAIL PROTECTED]/msg03449.html
Ve hatta burda biraz daha bilgiye buradan ulasabilirsiniz:
http://www.google.com.tr/search?hl=tr&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=qmailadmin+c+33+vl
imits.h&meta=