From: "Mesut GÜLNAZ" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Wednesday, December 31, 2003 12:13 PM
Subject: [freebsd] sqwebmail-3.3.6.tar.gz

Hayatımda daha önce hiç böyle bu kadar açıklayıcı bir mail daha
almamıştım çok teşekkür ederim!

Ben sqwebmail-3.3.6.tar.gz yi inderdem ve ondan kurmaya çalışıyordum.
Tavsiyelerinize göre tabiki.

Lakin bir yerinde şöyle bir hataya karşılaştım.

dcigettext.c: In function `plural_lookup':
dcigettext.c:991: called object is not a function
*** Error code 1

Stop in /usr/ports/distfiles/sqwebmail-3.3.6/pcp/intl.
*** Error code 1

yoksa illaki sqwebmail-3.3.6.20020706.tar.gz yi mi bulmam gerekli.

Configureyi ona göre yapmıştım oysaki.

Yoksa benim kurulumlarımda mı bir nhata var?

Saygılar sevgiler! Nice Mutlu Yıllara birlikte! Omuz - Omuza!