www.siberhayat.com adresinde.Bu gune kadar yayimlanan haberler arasinda
boyle bircok makaleye yer verdim.Sanirim isine yarayacaktir.

-----Original Message-----
From: Mesut GÜLNAZ [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Monday, January 05, 2004 9:56 AM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: [freebsd] windows mu unix tabanli sistemler mi?

Hemen kızmayın biliyorum nette bunun ile ilgili birçok döküman
bulunabiliyor ama ben tama aradığımı bulamadım belki sizlerden bilenler
vardır diye sizlere sormak istedim.

Server sistemler için neden bsd yada linux tercih edilmeli. Biliyorum
bunun birsürü nedeni ve sebebi vardır. Ama ben tamamına yakınını
bulabileceğim bir site ya da kaynak arıyorum. Eksik kalmasın istiyorum
söylediklerimden. Ayrıca bu kaynağın birazcık da unix tabanlı sistemler
tarafından olması işimi dahada kolaylaştıracağını bilertmek isterim!

Çünkü gerçekten önemli bir geçiş için önemli bir rapor yazmam gerekli ve
bunun içinde şöyle oturaklı bişeyler bulmalıyım. İkna baabında yani.

Yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.

İyi çalışmalar!

Not: Yaşasın özgür yazılım! :-))