ad0sf1 kısmında sadece dirty olarak /qmail/var/locals bölümü ve alt bölümler için dirty diyor acaba onları remove ile kaldırırsam sistemi açabilirmiyim ? ve sonra tekrar q maili mi kurmam gerekir ?
----- Original Message -----
Sent: Friday, February 13, 2004 11:06 AM
Subject: Re: [freebsd] Acil yardım lütfen.

off, sonunda fsck yapabildim. Ama bana bir sürü remove, salvage, fix sorusu sordu. remove ların hepsine hayır dedim, fix ve salvage lerin hepsine yes dedim.
sonunda file type still dirty, file type was modified, rerun fsck dedi. tekrar fsck yi çalıştırdım.

Hayır dediğim remove kısımlarını neden soruyor olabilir acaba ? remove larda sadece qmail ve alt klasörleri için çıktı başka yerler için çıkmadı..