Merhaba arkadaşlar,

Squid sunucumun loglarının newsyslog ile rotasyona tabi tutuyorum. Ancak newsyslog loglara rotasyon uyguladığında squid log tutmamaya başlıyor. Squidi yeniden başlattığımda loglar normal olarak tutulmayay başlıyor. Acaba newsyslog.conf dosyasındamı bir hata yapıyorum.
Aşağıda newsyslog.conf 'a eklediğim bolumler var.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim
M.Murat AKBAS

newsyslog.conf
/usr/local/squid/logs/access.log squid:squid 644 7 * $M1D0 Z
/usr/local/squid/logs/store.log squid:squid 644 7 100 * Z
/usr/local/squid/logs/cahce.log squid:squid 644 7 100 * Z