From: hay [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Tuesday, March 30, 2004 8:12 PM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: [freebsd] XFree86 ve S3 ekran kartı sorunu...

Selamlar,
FreeBSd 5.2 sürümünü basariyla kurdum. Konsoldan islemleri yapiyorum lakin
biraz zorlayarak, klavyem F ve Q düzeniyle yazmak zorundayim. Grafik ekran
için Gnome'u seçtim kurarken fakat açilista startx ile baslattigimda hata
veriyor. Ekran kartim: S3 Trio64V2, 2Mbayt

Hata su:
No matching section for instance (BUS ID PCI:0:12:0)

'root' ile sisteme girip XFree86 -configure yazdigimda gri bir ekran çikip
kaliyor, kilitlenmiyor ama hiç bir aktiflik yok. Sonra sistemi kapatmak
zorunda kaliyorum.

Böyle bir sorunla karsilasan yada çözümünü bilen bir arkadas yapmam
gerekenler konusunda bilgi verirse sevinirim.

Saygilar...

http://www.mail-archive.com/[EMAIL PROTECTED]
http://ipucu.EnderUNIX.org  - ihtiyac duyacaginiz kisa bilgiler bu sitede!