Sent: Thursday, April 08, 2004 5:36 PM
Subject: Re: [freebsd] qmail-queue

merhaba perl leri kaldirip yeniden kurdum ama nafile hata ayni eski versiyonunu kullanicaz sanirim :)

Serhat Umar wrote:
veya benim isimi görür diyorsaniz daha eski bir versiyonu indirip
kurabilirsiniz,
ben halen 1.0.0 versiyonunu kullaniyorum, fakat yeni versiyonlarda güzel
özellikler
var mesela;
* Added switch to delete messages based on subject [thanks Arne Bernin]

http://qmhandle.sourceforge.net
http://aleron.dl.sourceforge.net/sourceforge/qmhandle/qmHandle-1.0.0.tar.gz

Selamlar,
Serhat

/usr/ports/lang/perl5

en son perl versiyonunu kurunuz
5.6.1 den sonraki surumler ustune qmHandle kurulabiliyor