Selamlar,
Su ana kadar devamli FreeBSD 5.1 REL kullandim.Ve tabi bununla gelen port
agacini hic guncellestirmeden kendime bir distfiles arsivi yarattim.Fakat
distfiles klasorumu gecen bir elektrik sorunu yuzunden kaybettim.Tekrar ayni
portlari guncellestirmeden denedigimde gordum ki evolution, dependency`leri
kurulu olan lib ve programlarin yeni surumlerini gerektirdigi icin
acilmiyor.Portlari cvsup ile guncellestirip denedigimde ise post patch
sirasinda hatayla karsilastim.Daha once de FreeBSD posta listelerinde ve
durum raporunda belirtilen kirik portlarin ( broken) cogalmasi gercekten
zorlayici bir durum.
Aradigim ise su ana kadar sorunsuz kullandiginiz bir port agacini nerden
cekebilecegim.Zira gordum ku guncellestirme daha cok sorun getiriyor.Bunun
yaninda 5.1 REL ile gelen port distfile dosyalarini toparlayip cd ye atan
var mi?

Ozgur Ozdemircili

http://www.enderunix.org
http://haber.enderunix.org