o zaman farkli subnet vermek en iyisi

ya da tek ethernetten ikinci ethernete ihtiyac yok alias yapip sadece :)

A.Selcuk Keles wrote:

servisleri farklı IPlerde çalıştırıp trafiğini ayrı ayrı görmek için ...

serverda smtp ve pop3 ü ayrı ethernetlerden çalıştırmak falam

Selçuk

----- Original Message ----- From: "Ahmet FIRAT" <[EMAIL PROTECTED]> To: <[EMAIL PROTECTED]> Sent: Wednesday, May 26, 2004 2:42 PM Subject: Re: [freebsd] Re: 2 ethernet ve subnetting