Merhaba,

Qmail + Vpopmail + Courier-imap ile calisan bir sunucuda bir süre önce yogun
trafikte zaman zaman authentication problemleri ile karsilastim, daha sonra
BincIMAP kullanmaya basladim, fakat gecenlerde BincIMAP in %80 CPU
kullanmasi ile tekrar IMAP problemim gündeme geldi, simdi problem yok fakat
fikirlerinizi almak istiyorum, trafigin yogun oldugu ve kullanici
postakutularinin doluluk oranlarinin yüksek oldugu (150-200Mbyte) bir sunucu
üzerinde hangi IMAP servisini tavsiye edersiniz?

Selamlar
Serhat