merhabalar,

  "sendmail yalnizca 127.0.0.1 i dinlemek uzere
konfigure edilmis ayrica /etc/hosts dosyasindaki
entry'ler bozuktu ve dns query'leri bir dns serverdan
degil, adsl modemden yanitlanmaya calisiyordu, adsl
modem ise dogru ayarlanmamis tum bu sorunlar
giderilince sistem duzeldi"

 baris simsek beye burdan cok tesekkur ediyorum :)

--- ilker ARABACI <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> sendmail default kurulumda localhost:25 'r bind
> eder. Dolayisiyla disaridan
> ulasilamaz.
> Bunu degistirmek için ya sendmail.mc den yeninden
> sendmail.cf turetin ya da
> sendmail.cf i modify edin.
> m4 ile sendmail.mc den turetmenizi tavsiye
> ederim,zaten sendmail da az cok
> customuzation yapmak isterseniz cok asina olacaginiz
> bir dosya. m4 macro
> kullanimi ile  ilgili yardimi dosyanin
> aciklamalrindan alabilirsinmiz.
> DAEMON_OPTIONS ,hatirladiign kadariyla, 127.0.0.1
> yerine 0.0.0.0 koyun tum
> [...]

Friends.  Fun.  Try the all-new Yahoo! Messenger.
http://messenger.yahoo.com/