Arkadaslar merhaba,
Ogrenmek amacli Intel bir servera FreeBSD 4.10 kurdum. cvsup ile sistemi guncelledim. Sonra /usr/src deyken make builkernel deyip cekirdegi derliyor ve make instalkernel ile derledigim cekirdegi kuruyorum. Burda sorun yok.
Ancak bu islemi sistem icin yapmaya kalktigimda hata aliyorum.
/usr/src de iken make buildworld dedigimde asagidaki hatayi veriyor.
Acaba guncellemeleri yaptigim serverda cvsup.tr.freebsd.org da sorun olabilir mi deyip /usr/src altindakileri silip farkli serverlardan tekrar yukledim ama sonuc ayni.
Google'dan biraz baktim ama tam olarak bi cozum bulamadim.

Yardimlarinizi rica ediyorum.
Iyi calismalar...

Kadir DEMIR
cc: Internal compiler error: program cc1 got fatal signal 11