From: ilkea [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Wednesday, July 07, 2004 10:24 AM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: [freebsd] freeBSD de programlama sorunlarım var

herkese merhaba,
evimdeki freeBSD isletim sisteminde C Kodlari yazmak
istiyorum. ama nerde nasil yapilacagi hakkinda hic bir
fikrim yok. daha once sordugumda herhangibir editorde yazip
derle dendi ama nedir bu herhangibir editor. ben cok
yeniyim ve cok yabanci oldugum bir sistem. mesela makinayi
actigimda root olarak baglaniyorum bundan sonra #
isaretinden sonraki adimlari bana soyleyebilirimisiniz. ne
yapmaliyim. ve makinamda freeBsd den baska hic bisey yok.
yani editor kurulmasi gerekiyosa elimde oyle bisey yok.
gerekirse nerden temin etmeliyim. tesekkur ederim