From: Fuat Altun [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Thursday, July 08, 2004 5:08 PM
To: [EMAIL PROTECTED]; [EMAIL PROTECTED]
Subject: [freebsd] dusuk maliyetli pclerin tek bir makina gibi kullanilmasi

Merhabalar,

Elimizde 30 kadar dusuk maliyetli pC var. (pentium 166 celeron 500 vs.)

Bunlarin hepsini tek bir makine gibi calistirmam freebsd veya Linux ile mumkunmu?

Bildigim kadariyla google bu sekilde dusuk maliyetli PC lerden olusuyor.

1-) Eger bunu yapabilirsem hangi software ile yapabilirim?

2-) Bu is icin freebsd mi yoksa Linux mu tavsiye edersiniz?

Tsk.