From: ilker ARABACI [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Friday, July 09, 2004 12:54 PM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: [freebsd] Iki internet baglantisini networke dagitmak.

IPFW ile  istekleriniz de dahil bir cok sey yapabilirsiniz yonetsiniz
altindaki ag için.
Hatta, bu cizdigniz tabloya yuk dagilimi ve bandwith kisitlamasini da
eklemeniz mumkun.

ipfw ve natd ile leased line cikarirsiniz.
eger adsl router uzerinde mecburen bir nat kullanamk zorunda iseniz. Paket
forwarding kulanirsiniz.

ipfw içinde divert ya da fwd etmeden once source kontrolu yapmaniz mumkun.