Merhabalar

kullanicinin  Maildir dizinindeki  maildirsize dosyasini silin sorun duzelir.
quota warning sisteminin  saglikli calismasi icin qmail-smtp'yi patchlemeniz gerekiyor.
daha fazla bilgi icin vpopmail-version/contrib dizinine bakiniz

--

Ismail YENIGUL
http://www.acikkod.com - Acikkod Yayinlari

Dogru olsam ok gibi yabana atarlar beni.
Egri olsam yay gibi elde tutarlar beni...