Sent: Friday, August 06, 2004 2:43 PM
Subject: [freebsd] WEB MAIL

arkadaslar merhaba
pop3 umde webmail olarak SquirrelMail  kullanıyorum ama cok yavas oldugu ıcın bazı sorunlar cıkarıyor.
ikinci bir alternatif olarak  HORDE yi kurmak istiyorum fakat freebsd de yeni bir kullanıcı oldugum icin bir cakısma yapabılır diye aklıma gelıyor.

birde webte acılan sayfada  alternatiflerı nasıl gosterebılırım. isteyen squerrelmail den isteyen horde den girsin diye?

tesekkurler

Cevap