From: Mesut GÜLNAZ
To: freebsd
Sent: Monday, August 16, 2004 2:14 PM
Subject: [freebsd] openssl ve sertifika dağıtımı!

yaklaşık 1 haftadır LAN da, kullanıcılara 128 yada 64 bit lik maillerinde
kullanabilecekleri sertifikalar dağıtan bir server üzerinde çalışıyorum.
tavsiye olarak cvshomepage i vermiştiniz!
tam olarak neyaptığını anlamadığım bu program sanırım dosyaları
karşılaştırarak versiyon farkı var mı ya da ne fark var değiştirilme tarihi
filan gibi bilgileri html ya da ona benzer bir çıktı halinde gösteriyor...

benim amacım ise üzerinde apache çalışan bir server kendisine bağlanan
kullancılara maillerinde kullanmak üzere sertifika verdirmek idi.
kullanıcılar bu aldıkları sertifikaları sadece maillerini imzalamak için
kullanacaklar. tabiki sadece LAN da!

mantığını anlayamadım bana bu konuda yardım edebilir misiniz?

cvs yi kurdum ve kendim için anahtar oluşturmayı başardım... şu anda o bir
yerlerde duruyor.

ama bunu diğer kullanıcılar için web üzerinden nasıl yapacağım analayamadım.

teşekkürler!