Merhabalar,
qmaili spam control patchle patchledim ve ayrica f-prot antivirüs kurdum.Ama
spam maillerin ardi arkasi kesilmiyor.badmailfrom,dnscheck,badrcpto ...gibi
özelliklerini kullaniyorum.örnegin [EMAIL PROTECTED] dan bir spam mail geliyor
.bunu engelliyorum daha sonra [EMAIL PROTECTED] olarak ayni spam mail
geliyor.Acaba spamassasin ve clamav antivirüs ve qmail-scanner kullansam
daha iyi bir çözüm olurmu.Ayrica SMTP authentication u qmail helplerden
anlattigi sekilde yaptim ama authentication yapmiyor.Clientlarin çogu
outlook ve basilix kullaniyor mail okumak için.SMTP AUTH patch sanirim
outlook'u desteklemiyor.Sizce en uygun çözüm nedir.