Merhaba,

Listeyi biraz cokca mesgul ediyorum ama ustadlara
sormadan ogrenmek zor.

Squid ile olan sorunumu cozdum ve sisteme yukledim. Su
anda gayet guzel calisiyor.squid.conf dosyasini
kullanarak tum istediklerimi yaptim (portu 8080 e
yonlendirmek, kullanici adi ve grubunu degistirmek,
yerel agima kullanim hakki vermek, vb) Lakin yazdigim
url kisitlamalari kisitlama yapmiyor :(

Bircok kaynak karistirdim. Yazimda hata yok. Mesela
acl yasak dstdomain .xxx.com
http_access deny yasak

diyorum. Ve xxx.com url sine hala giriliyor. Gozumden
kacan bir ayar tum yasaklamalari delip yine de
kullanicinin web e erismesini sagliyor sanirim :( Ama
sigortalari attirmak uzereyim lakin bulamadim. Squid
5.2.STABLE6 yuklu sistemde. Squid.conf dosyasinda
gozumden kacan bir ayar olmali ama ne :(

Saygilarimla..

Declare Yourself - Register online to vote today!
http://vote.yahoo.com