Python, sistem programlama için gayet uygun bir dil. C/C++ da yazılmış olan
modüler yapısı sayesinde kullanabileceğiniz birçok sistem kütüphanesi var.
Python`un resmi web sitesini daha ayrıntılı incelemenizi öneririm.
Ayrıca RedHat Linux`un birçok yönetim aracı (redhatconfig* ve systemconfig*
serileri gibi) pythonda yazılmıştır...