/usr/ports/www/apache13 u kurmaya calistiginiz da da ayni hatayi aliyormusunuz ?

kusura bakmayin daha onceki mailleri kacirdim..

----- Özgün Ileti ----- Kimden: "Bedreddin ?AHBAZ" <[EMAIL PROTECTED]>
Kime: <[EMAIL PROTECTED]>
Gönderme tarihi: 14 Ekim 2004 Persembe 16:09
Konu: Re: [freebsd] Apache2 Kurulumunda Hata

Ismail Bey,

Cok tesekkur ederim. Bu isi tum sistemi guncellemeden
kotarmanin yolu yok mu acaba? Simdi benim derdim su;

Biraz uzatmis olacagim ama :) Aylardir isyerinde
internete cikisi duzenleyecek bir yazilim ariyorum.
Aslinda aylardir aramiyordum Squid Proxy Server ile bu
isin olacagini ogrenmistim. Bu yazilimin en verimli
unix sistemlerde calisacagini da ogrenmistim. Kitabi
bir tesaduf eseri gordum. Ve Squid o ara cok ilgimi
cektigi icin hemen satin aldim. Okudukca FreeBSD nin
ne kadar guclu bir isletim  sistemi oldugunu gordum ve
iyiden iyiye keyif almaya basladim.

Bunlari neden anlattim derseniz. Benim su anda
isyerinde FreeBSD icin ayirdigim makina hemen ve acil
olarak Squid Proxy Sunucusu olmak zorunda. Squidi
grubun da yardimi ile konfigure ettim ve
isletebiliyorum. Ama sorunum Squid den rapor almami
saglayacak bir yazilim kullanabilmek. Loglari html
sayfasi olarak gormek istiyorum. Bunun icin srg de
karar kildim. Lakin sistemde yuklu bir web sunucu
olmadigindan srg konfigurasyonunu tamamlayamadim.
Aslinda nasil calisacagini da henuz bilmiyorum. Man
dosyasi yok, nette ise yarar bisey bulamadim. Port
agacindan kurdum srg yi. srg.conf dosyasinin yerini de
buldum. Ama bu dosyada ne yapacagimi ve srg yi nasil
aktif hale getirecegimi bilmiyorum :(( Bu arada bir de
Apache sorunu var.

Dogrusu cekirdek guncellemeyi okudum ve cok
korkuyorum. Deneyimsizim ve acelem var. Web server
isini nasil cozerim :(

Saygilarimla..

--- Ismail YENIGUL <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

selamlar

Dependency warning: used OpenSSL version contains
known vulnerabilities
Please update or define either WITH_OPENSSL_BASE or
WITH_OPENSSL_PORT
*** Error code 1

Kullandiginiz OpenSSL versiyonunda guvenlik acigi
oldugunu bildiriyor.
cvsup ,make world, mergemaster ve cekirdek derleme
yaparak sistemini guncellemenizi tavsiye ederim.
Bu islemlerin nasil yapilacagi www.enderunix.org ve
FreeBSD kitabinda anlatilmaktadir.
kolay gelsin
On Thu, Oct 14, 2004 at 04:38:31AM -0700, Bedreddin
ŞAHBAZ wrote:
> Merhaba,
>
> Apache2 web sunucusunu port agacindan kurmaya
> ugrasiyorum ve asagidaki hatayi aliyorum. Cat pat
> biseyler anliyorum. Kitaptan da okuyorum. Ama ters
ve
> yanlis birsey yapmak istemedim. Bu hatayi nasil
> asarim?
>

> istanbul# pwd
> /usr/ports/www/apache2
> istanbul# make install clean
>
>  To enable a module category:
WITH_<CATEGORY>_MODULES
>  To disable a module category:
> WITHOUT_<CATEGORY>_MODULES
>
>  Per default categories are:
>   AUTH DAV MISC SLAVE_PORT
>  Categories available:
>   AUTH DAV EXPERIMENTAL LDAP MISC PROXY SSL SUEXEC
> THREADS
>
>   To see all available knobs, type make
show-options
>   You can check your modules configuration by
using

http://www.mail-archive.com/[EMAIL PROTECTED]

--

Ismail YENIGUL
http://www.acikkod.com - Acikkod Yayinlari

Dogru olsam ok gibi yabana atarlar beni.
Egri olsam yay gibi elde tutarlar beni...

http://www.mail-archive.com/[EMAIL PROTECTED]

Express yourself with Y! Messenger! Free. Download now.
http://messenger.yahoo.com