olabilir ben yakında deneyeceğimama denemek için zamanım yok. size linkini verebilirim denemek isterseniz..

iyi çalışmalar!
----- Original Message -----
Sent: Wednesday, October 20, 2004 10:26 AM
Subject: Re: [freebsd] Apache ASP den Anlar Hale Getirilebilir mi?

Merhaba,

Benim merak ettigim de bu idi. Acaba IIS den daha
verimli olabilir mi diye merak ediyordum. Component
olayina pek ihtiyacim olmuyor lokalde. Sadece ADO yu
desteklesin yeterli.

Deneyiminizi paylastiginiz icin tesekkur ederim.

Saygilarimla..

http://www.mail-archive.com/[EMAIL PROTECTED]

http://mail.yahoo.com