mysqlde de türkçe sorunu yaşadınız demek.
mysql i latin5 desteğiyle kurmanız gerekli idi. buna rağmen mi bunu yaşadınız!
----- Original Message -----
From: Ozgentas
Sent: Monday, November 08, 2004 5:09 PM
Subject: [freebsd] RE:[freebsd] ofis sistemi

Değerli Arkadaşlar,

FreeBSD üzerinde KDE 3.0 kurdum ve kullandım. Ancak daha önce Microsoft Access ile hazırlanmış geniş bir veritabanım var ve türkçe karakterler kullanılmıştı. Bu veritabanını FreeBSD ortamında sürdürmek istiyorum. Bildiğim kadarı ile hiçbir masaüstünde veritabanı programı yok. Mysql kullanmak istedim ancak türkçe karakterlerde sorun çıkıyor ve bu programın grafik arayüzlü olanını bulamadım. Ayrıca printerlerde de (örneğin Lexmark X215) çözemediğim sorunlar oluyor. Profesyonel olarak yardım arıyorum. Teşekkürler