From: Mesut GÜLNAZ [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Tuesday, November 09, 2004 12:10 PM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: [freebsd] qmail vpopmail ve suffix

peki ben

# ~vaddaliasdomain domain2.com

dersem

1- userlar hangi domainde login olabilecekler?
    a ) her ikisi de
    b ) domain1
    c ) domain2
2 - domain1 e gelen mailler domain2 ye mi gidecek yoksa domain2 e gelenler
domain1 ye mi? yoksa farketmeyecek mi? yani kullanıcı hangisi ile login
olursa olsun fark etmeden her ikisini de gelen mailleri görebilecek mi?
3 - şu anda kullanılan domain domain1 olduğu için alias olarak domain2 yi mi
ekleyeceğim..

sınav gibi oldu ama daha anlaşılır olacağını düşündüm.

teşekkürler..