Merhaba Arkadaşlar,

Sorumu mazur görün, sizin için çok basit gibi görünebilir. Ama mantıklı bir çözüm bulamadım.
Ftp sitesinden yüklediğim 1 ve 2 isoları ile kurulumu gerçekleştiriyorum, yalnız kurulumda, grafik arayüzlü ekranda, X kurulumu için herhangi bir yönerge yok. Paketleri tek tek kurabiliyoruz ama Gnome'u yada KDE'yi kurun diye belirten ekran, mouse ayarlarından sonra çıkmıyor, başka menüye dallanıyor.
Sebebini bilen var mı arkadaşlar. 5.2'de böyle bir sorunla karşılaşmamıştım aynı donanımla...
Teşekkür ederim.

--------------------------------------------------------------------- Duydunuz mu! Turkiye'nin ilk FreeBSD kitabi cikti. http://www.acikkod.com/freebsd.php

http://www.mail-archive.com/freebsd@lists.enderunix.org

Cevap