Merhaba,

Ilginiz icin tesekkurler. Internet odasinin sorumlusu
bir memur arkadas ve bu arkadas FreeBSD ile ugrasacak
biri degil pek :)

Dugmeden kapatiyoruz ama dugmeye basildiginde sistem
kendini duzgun kapatiyor. Nasil mi diyeceksiniz. Bunu
sistemi kurdugumda denedim. Makina calisirken dugmeye
basildiginda tum servisler kapatilip makinanin
elektrigi oyle kesiliyor. Yani dugmeye basildigi anda
kasanin elektrigi direkt olarak kesilmiyor aynen
shutdown komutu verilmis gibi kapaniyor. Bu bakimdan
duzgun kapatilmama nedeni ile sistemin acilista yavas
olmasi pek mantikli gelmiyor. Acilista fsck nin
calisip calismadigini nasil anlarim? Mesajlara bakin
demissiniz bunu nasil yaparim?

Makinayi kapatmamizin nedeni internet odasinin
salterinin her aksam mesai bitiminde kapatilmasi. Bu
konuda ne yazik ki birsey yapamam zira oranin
sorumlusu olan hoca elektrik kacagindan ve yangindan
cok korkuyor :) Her aksam kapatiyorlar tum makinalari.
Ama dedigim gibi dugmeye basildiginda sistem duzgun
kapaniyor. Once servisler tek tek sonlandirilip
gerekli islemler yapilarak elektrik oyle kesiliyor. En
azindan ben oyle saniyorum :)

Saygilarimla..

http://www.mail-archive.com/freebsd@lists.enderunix.org

http://promotions.yahoo.com/new_mail