peki kurulum için "make --enable-ipf-transparent install" "make install
--enable-ipf-transparent" yada "make --enable-ipf-transparent" seceneklerınden
hangısını secmelıyım. hicbirinde kurulumda sorun cıkartmıyor daha once bole bı
secenekle kurulum yapmamıstım.hep kurulumda make install clean komutlarıyla
karsılastım.modullerıyle eraber yuklerken make wıth_xxx=yes gıbı bısıler
oluyodu.bunda nasıl olması gereklı?yada bu uc secenek arasındakı fark ne?

tesekkurler iyi çaılsmalar

Turmail.com Ucretsiz Eposta Servisi : http://www.turmail.com
Gelismis Spam ve Virus Filtreleme Servisleri
15 Megabyte E-posta kotasi