*NIX gruları size bir sorum olacak, Bir süredir FreeBSD 5.3 üzerinde LINUX emulasyonu deniyorum (RH 8.0 Linux Base ile) fakat en son LINUX emulasyonu üzerine Linux için olan FireFOX'u yüklemeye çalışırken linux'a program (RPM) yüklemenin hiç te kolay olmadığının farkına vardım. (Firefox gtk kütüphanesi kullanıyor gtk ise 10 farklı kütüphane ile dependent SONRA ONUN ALT BAĞLI OLDUKLARI....)  Gözünü sevdiğim FreeBSD'sinde pkg_add -vr pkg_ismi yazında ilgili paketin bütün dependant paketlerini dl edip kuruyor.  Bu mükemmel bir sistem bunun karşılığı rpm ve dep paketlerinde varmı ?

Bu arada FreeBSD'yi daha iyi nasıl tanıtırız ? Türkiyede kaç kişi FreeBSD kullanıyor gibi bir istatistiki bilgiye nasıl erişebiliriz ?

TEŞEKKÜRLER.

Do you Yahoo!?
Yahoo! Search presents - Jib Jab's 'Second Term'

Cevap