Merhaba ,

Ulak-Teknik Listesinden alintidir.

Uzun zamandir ODTU kampusunde bulunan DNS servisinde bazi degisiklikler
yapilmistir.
Daha once tum sorgulamalara acik olan DNS sunucularimiza cok yogun sekilde
istek gelmektedir.
Yapilan degisiklik ile 144.122.0.0/16 disindan gelen sorgulamalara 14/03/2005
saat 9:00'dan
sonra cevap verilmeyecektir. Dolayisi ile kendi DNS serverlarini kullanmayan
kisi/kurumlarin
bundan sonra baska bir DNS servisi kullanmalari gerekmektedir. DNS
sunucularindan gelecek
sorgulamalara gerekli sekilde cevap verilmeye devam edilecektir.

Niye boyle bir mesaji sizlere gonderdigimiz kismi ise, kendi loglarimiz
incelendiginde pekcok
Internet kullanicisi bizim DNS sunucu adreslerimizi kullanmaktadir. Bundan
sonra kendilerine
buyuk bir cogunlukla cevap donulmeyecektir. Bundan dolayi Internet baglantimiz
calismiyor
sikayetleri gelebilir.

Lutfen tum ayarlarinizi kendi servis aldiginiz DNS sunucularinizi gosterecek
sekilde degistiriniz.

Thursday, March 10, 2005, 12:22:29 AM, şunu yazdınız:

=-------------------------------=
10.03.2005 - 09:17:23
Ogr. Gor. Huseyin YUCE
Marmara Üniversitesi