Engin bey çok sağolun cevabınız için google taraması yaptım bu neden le sistemimde her parçayı değiştirdim başta ramler olmak üzere Eğer benim sisteme yakın özellikte bi sistemi olan arkadaş varsa aynı problem çekirdektenmi yoksa bi problemmi var
FreeBSD sürüm olarak 5.3 64bit versiyon kullanıyorum Buna ek olarakda i386 sürümünde Kernel hatası almıyorum

Engin OZTURK yazmış:

Cok net detaylar olmamakla beraber bir acıklama da gelmis zaten

http://freebsd.active-venture.com/faq/troubleshoot.html#TRAP-12-PANIC

ltf yonlendirildiginiz dusunmeyin ama kendi dinamiginizi bu ozel hata icin
kestirmek cok zor
http://www.google.com.tr/search?q=%22Fatal+Trap+12%22+5.3&hl=tr&lr=&start=20
&sa=N

buradaki detayları incelemek daha kolay sonuca goturur bence

----- Original Message ----- From: "Mehmet PALA" <[EMAIL PROTECTED]> To: <freebsd@lists.enderunix.org> Sent: Thursday, March 17, 2005 9:51 AM Subject: [freebsd] Sistemim stabil değilmi

Arkadaşlar Merhaba

Amd 64 s939 + Msi Neo2 Pl. + King. bellekleri olan bir makinam var Hdd
olarak 160gb sata disk kullanıyorum. Benim problemim FreeBSD 5.3
kurduktan sonra cvsup ile sistemi stable hale getiriyorum sistemi sonra
kerneli derliyorum sonra sitemimi açtıktan sonra ve gnome kurduktan
sonra hiç bir sorun yaşamıyorum buraya kadar  tamam diyorum artık sistem
taban hazır derken
Fatal Trap 12 ve makina bi daha açılmıyor. Önerilerinizi bekliyorum
Teşekkür ederim.

Liste arsivi: http://lists.enderunix.org ve

http://www.mail-archive.com/freebsd@lists.enderunix.org

Turkiye'nin ilk FreeBSD kitabi: http://www.acikkod.com/freebsd.php

--------------------------------------------------------------------- Cikmak icin, e-mail: [EMAIL PROTECTED] Liste arsivi: http://lists.enderunix.org ve http://www.mail-archive.com/freebsd@lists.enderunix.org Turkiye'nin ilk FreeBSD kitabi: http://www.acikkod.com/freebsd.php

Liste arsivi: http://lists.enderunix.org ve
http://www.mail-archive.com/freebsd@lists.enderunix.org
Turkiye'nin ilk FreeBSD kitabi: http://www.acikkod.com/freebsd.php

Cevap