Selam,

Ismail Yenigul'un vpopmail + qmail + smtp auth dokumanini takip ederek
qmail kurulumunu yaptim. Vpopmail ile bir kac kullanici ekledim sisteme.
Ve outlook gibi bir program ile smtp auth secenegini aktif hale getirdim.
Boylece sistemin smtp auth ile calistigini gormek istedim. Fakat mail gonderme
sirasinda kullanici adi ve sifre secenegi, outlookta, devamli sifrenin
onaylanmadigini
gosteriyor. Eminim kullanici adini ve sifresini dogru tanimladim. Sunucu
tarafinda kontrol ettigim zaman, loglarda

vchkpw-smtp: vpopmail user not found [EMAIL PROTECTED]:192.168.a.b

gibi bir hata aliyorum. Kanimca vchkpw kullanici adi bilgisinin arkasina
bir de client'in ip'sini ekliyor gidip veritabanindan mevcut kullanicilarla
karsilastiriyor. Fakat ben bunu istemiyorum. Yani client ipsiz kullanici
adi gelmeli.

Nette baya bir arastirdim fakat muhakkak gozumden kacti bu tur bir sorun.

Neler yapabilirim?

iyi calismalar.

p.s: Yardimlariniz icin simdiden tesekkurler.

--
Halil Demirezen

http://www.mail-archive.com/freebsd@lists.enderunix.org
Turkiye'nin ilk FreeBSD kitabi: http://www.acikkod.com/freebsd.php