Merhabalar,

Bir ilgincliktir gidiyor. Saclarimi yolmama az kaldi.
Herseyi denedim. php komutu is yapiyor ama browserdan
gidince su koyuyor. Dosyayi dl etmeye calisiyor. Bir
kez daha herseyi kaldirdim ve yeniden kuruyorum. BNu
sefer apache yi de kaldirdim ve php5-extensions
portundan kuruyorum herseyi yeniden. Hadi hayirlisi
diyelim. Bir sunucum daha var onda hersey guzel guzel
calisiyor. Ne ilginc isler bunlar :)))

Saygilarimla..

=== message truncated ===