HERKESE TEŞEKKÜRLER………

Merhaba Arkadaşlar.

İki gün boyunca cvsup ile port güncelleyememe nedenimi nihayet bulabildik.

Cisco Pix den kaynaklanan bir problem dolayısı ile cvsup dan port  güncelleyememişim .

Makinem nslookup ile isim çözümlemesi yapmasına rağmen dns isimlerini çözemiyormuş.

Hatanın sebebi buymuş. Gerekli izinleri pix cihazı üzerinde verdikten sonra port güncelleme hemen çalıştı.

Henüz bu işin başındayım. Dolayısı ile daha çok sorum olacaktır. Fakat ben hiçbir yerde sizin kadar ilgili

Ve yardımsever insanlar görmemiştim. Sizin bu yardımseverliğiniz ve öğretme isteğiniz bana bu sistemleri daha da sevdirdi.

Gerçekten hepiniz hiçbir karşılık beklemeden bu işi yapıyorsunuz . Sizler gerçekten çok yüce insanlarsınız.

Hepinize binlerce kez teşekkürler.

Mahir ŞENTİN

Cevap